Pedagogiile alternative, o sansa pentru placerea de a invata?
Invatarea prin suprasaturatie sau prin joc?
Persoanele cu
inteligenta logico-matematica au abilitatea de a opera cu modele, categorii
si relatii, de a calcula, a efectua operatii matematice si logice complexe,
gandesc inductiv si deductiv, problematizeaza, se manifesta critic si creativ
in rezolvarea diferitelor situatii de viata, pun la indoiala evidentele,
„manipuleaza” mediul inconjurator, propun solutii originale, concep scurte
experimente de tipul ipotetic „Ce-ar fi daca...?”, gandesc conceptual, patrund
esentele, analizeaza, sintetizeaza, clasifica, cuantifica, abstractizeaza.
Invata metodic, organizat. Utilizeaza rationamente deductive si inductive,
rezolva probleme abstracte. Intelege relatii complexe intre concepte, idei,
lucruri. Sunt atrase de jocurile de sah, de cele de perspicacitate si foarte
mult de computere. Sunt bune la logica, matematica, fizica, chimie. Realizeaza
activitati in domeniul stiintelor exacte sau ingineresti. Au capacitatea de a
utiliza gandirea logica in stiinte, studii sociale, literatura. Le place
ordinea, sunt frustrati de oamenii dezorganizati. Urmeaza instructiunile pas cu
pas.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
Abonați-vă la Postare comentarii [Atom]
<< Pagina de pornire